‘Peettante’-Carrie Adams

Hoihoi!

Het is weer zo ver! Tijd voor een nieuwe review van een, uiteindelijk, best leuk boek. Namelijk ‘Peettante’ van Carrie Adams. Sinds vorige week ben ik begonnen met het lezen van bibliotheek boeken in alfabetische volgorde. Ik ben dus begonnen met het vorige boek waar ik over schreef, en dit is het tweede boek. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik er nu even vanaf ben gestapt vanwege de aankomende vakantie. Maar terug naar dit boek: ‘Peettante’ van Carrie Adams.
Over het boek:
28438534Tessa is peettante van 4 peetkinderen en heeft een hechte vriendengroep. Naast dat ze ontzettend ambitieus is, is ze ook heel zorgzaam voor de mensen om zich heen. Ze heeft er zowat een dagtaak aan om haar vriendinnen te helpen. Maar het enige wat in haar leven nog ontbreekt is een leuke man. Ze doet verwoede pogingen, maar er is tot nu toe niemand die haar hart echt sneller doet laten kloppen.
Tegelijkertijd gebeurd er in haar vriendengroep van alles, waardoor het vinden van een liefde al helemaal onmogelijk word.

Over de schrijfster:
Helaas is er over Carrie Adams niet ontzettend veel te vinden. Het enige wat er bekend is, is dat zij met haar kinderen in New York woont.

Over mijn mening:
Zoals ik al schreef is dit boek, uiteindelijk, best leuk. Het duurde even voordat ik in het boek kwam, en het is ook niet echt een boek dat direct blijft hangen. Daarnaast zitten er redelijk wat personages in het boek, wat het soms best lastig te volgen maakt. Wel is de schrijfstijl ontzettend prettig. Ook is het een boek waarin veel gebeurd met verschillende personages. Dat laatste zorgt ervoor dat, als je eenmaal in het boek zit, het boek ook best snel uit is. Overall is het boek best leuk, maar niet heel spectaculair.

Dit was hem weer voor vandaag! See you next time

xxx
Maris

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.